بررسی ۱۲ پرونده در کمیسیون ماده یک امور اراضی استان تهران-راهبرد معاصر

بررسی ۱۲ پرونده در کمیسیون ماده یک امور اراضی استان تهران

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران، از بررسی و تعیین تکلیف ۱۲ پرونده در کمیسیون ماده یک امور اراضی این استان خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۱ - ۰۱ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 August 22
کد خبر: ۲۵۵۲۲۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ میرمحمد غراوی ظهر پنجشنبه از برگزاری چهارمین جلسه کمیسیون تبصره یک ماده یک امور اراضی استان تهران با حضور جبرئیل برادری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، یدالله مظاهری مدیر امور اراضی استان تهران، غلام عباس بازگشت معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران و سایر اعضا خبر داد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران گفت: در این نشست ۱۲ فقره پرونده در مورد درخواست تغییر کاربری اراضی کشاورزی مورد بررسی و تعیین تکلیف قرار گرفت.

غراوی عنوان کرد: پرونده‌های مورد بررسی مربوط به شهرستان‌های شهریار، فیروزکوه، ری، پردیس، دماوند و ورامین بود که به منظور اجرای زیرساخت‌های بخش کشاورزی و غیر کشاورزی در این جلسه بررسی و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفتند.

بر اساس این گزارش طبق تبصره یک ماده یک قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها، تشخیص موارد ضروری تغییر کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها در هر استان به عهده کمیسیونی مرکب از رئیس سازمان جهاد کشاورزی، مدیر امور اراضی، رئیس سازمان مسکن و شهرسازی، مدیرکل حفاظت محیط زیست آن استان و یک نفر نماینده استانداری است که به ریاست سازمان جهاد کشاورزی آن استان تشکیل می‌شود./باشگاه خبرنگاران

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده